wtorek, 5 czerwca 2012

DIY: bransoletka kłos

To ogólnie mój pierwszy DIY w życiu, więc proszę o wyrozumiałość. Ostatnimi czasy bardzo zainteresowałam się robótkami ręcznymi, zaczęłam przerabiać spodnie, robić bransoletki itp. Nawet zakupiłam maszynę do szycia :) W tej notce przedstawię jak zrobić bransoletkę kłos. To bardzo prosta rzecz niestety do dyspozycji miałam tylko stare rzemyki trochę już zmechacone, więc z góry przepraszam.

POTRZEBUJEMY:


















4 rzemyków, fajnie było by gdyby były one zwykłe brązowe, niestety miałam do dyspozycji tylko te czerwone, a drugą potrzebną rzeczą jest zapał do pracy :)


KROK 1:












Na końcu wiążemy supełek i dzielimy rzemyki na pół po obu stronach mają być dwa rzemyki.

KROK 2:












W tym kroku zaczynamy już kłosa. Robi się go tak samo jak warkocz. Bierzemy zewnętrzny rzemyk i dokładamy do do rzemyków bo drugiej stronie. (wszystko wykonujemy w rękach)

KROK 3:











Robimy to samo z drugiej strony i wychodzi nam coś takiego, potem tylko zaciskamy i powtarzamy czynność do momentu gdzie zostaną nam końcówki rzemyka które możemy zawiązać.
Po zaciśnięciu wychodzi coś takiego:


 ŻYCZĘ MIŁEJ ZABAWY I POWODZENIA :)







pozdrawiam Żana.

5 komentarzy:

  1. A ja nie wiedziałam ,jak ją zrobić! W domu mam rzemyki,więc później popróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) do usług niedługo wstawie kolejny DIY też bransoletke z rzemyków ale inny rodzaj, zapraszam :D

      Usuń
  2. Może spróbuję zrobić ;)
    Dziękuję za miły komentarz + Glee strasznie mnie wciągnęło <3
    Ja już zaobserwowałam , teraz twoja kolej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja ogarnęłam Glee jak leciało kiedyś w tv, świetne jest :)

      Usuń
  3. 53 years old Electrical Engineer Boigie Ashburne, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like Nömadak TX and Sewing. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a F150. mozna sprobowac tego

    OdpowiedzUsuń